Tristess ätning

Jag har en sån fet dödlig ångest!
Tristess åt förut, vräkte i mig typ 100 mackor, chips, ett par köttbullar och några ostbollar.
Fan vad fet jag är!
Jag hatar hatar hatar att känna mig mätt och uppblåst!
Så jävla äckligt! Så nu har jag proppat i mig massa medicin, fast det enda som skulle riktigt hjälpa är en fettsugning! Har för mycket äckel fläsk!

Sen så har jag ångest för skolan, känns som att det är alldeles för mycket nu!
Försökte plugga förut med tankarna är utspridda över hela världen samtidigt som jag är helt tom i huvudet.
Får inte ihop nåt, och kan inte koncentrera mig!

Har både Matte och Engelska prov i morgon!
Dessutom försökte jag börja med uppgiften och Ekonomi i samhälle, men jag har inte ro att läsa typ 100 sidor och svara på en ofantlig mängd frågor om det. Samtidigt har jag en Rapport om missbruk som jag ska göra, den uppgiften är verkligen jätte stor. Men det har jag smått börjat med, har skrivit ner frågeställningar och syftet!
Men! Nåt som är bra! Jag lyckades göra klar en sammanfattning på engelska på nåt skit vi såg på förra lektionen, så den kommer lämnas in i morgon =)  

Jag kommer totalt faila på proven i morgon.
Har prov om Procent i matte. Egentligen är det skit enkelt, men jag kan inte samla tankarna och få till logiken.
Jävla skit också! Fetma ångesten tar över allt!

Trött som ett as är jag med! Orkar knappt hålla ögona öppna!
Så ikväll blir det skit tidigt för mig!
Undra om jag ska ta Propavanet redan nu.. eller om en timme kanske.

Jag ska inte stressa upp mig! Jag måste lära mig det!

Nu ska jag mysa med Skruttan som jag hämtade hem idag!
Som jag har saknat den lilla krabaten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0