Trött

Jag är så fruktansvärt trött så kah skulle kunna dö.
Dock försov jag mig inte idag, så det kändes ju bra =)

Jag känner mig så fet så det inte är sant, skulle vilja hyvla bort allt fläsk.
Och givetvist så ska jag på dagvård i dag och fylla på med mer fett!

Nu blir det lite hoppigt!
Igår skulle vi skriva en sammanfattning på Englskan om nån skit serie vi såg förra lektionen.
Vad ska man säga? Vem är bäst? Jag är överlägset bäst!
Allt va bra som vanligt :D

Dock så tror jag inte engelska provet gick nå vidare igår,
inte matten för den delen heller! Men den som lever får se!
Även att en av mina mediciner får jag dimmsyn av ibland, givetvist fick jag det under engelska provet.
Såg ingenting.. så jag fick chansa lite :p

Äntligen tog jag  mig dessutom i kragen förut och fyllde på telefon,
har varit utan i ett par dagar, har inte orkat. Men jag har ju inte orkat prata heller.


Ähh det här känns meningslöst!
Ska lämna Skruttan på dagis nu, sen blir det skola.
Just ja, va på föräldramöte igår. Det är det absolut tråkigaste jag har varit med om,
det va inte långt ifrån att jag somnade. Så jag tror nog att det va första och sista gången.
Det räcker gott och väl med utvecklingssamtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0