Tusenmiljoner

Jag börjar få panik, gällande skolan!
Det känns som att jag inte kommer klara den, känns som att jag har tusenmiljoner grejer som jag ligger efter med. Jag är på väg att lägga ner skolan! Skita totalt i den!

MEN! Jag ska fan i mej kämpa, om jag så ska få en hjärnblödning!
Jag ska INTE tänka negativt. Jag ska INTE stressa upp mig.
Jag ska INTE lägga ner skolan! 
För jag ligger faktiskt inte såå mycket efter.

Men jag är ju expert på att stressa upp till till max och lite till, 
och då är det lätt att jag lägger av, för att det blir för mycket i huvudet.

Just nu är det skit mycket känns det som, skolan, dagvård, KBT, skolan osv osv..
Men jag ska varva ner och gör en sak åt gången. Iaf försöka.

Tindra skruttan ska sova hos pappa sin en natt till,
så så fort Johan har jobbat klart ska jag hem till han,
måste sätta mig och tokplugga matte då. Jag ska göra prov på procent på Torsdag.
Och jag kommer aldrig till skott om jag är hemma, då är det ungefär såhär: Jag ska bara göra det o de först.
Så då åker jag hem till Johan =)
Hade tänkt plugga i helgen som va, va egentligen tänkt att jag skulle göra provet idag.
Men det vart helt plötsligt måndag morgon och jag hade inte ens tittat på boken.

Imorgon ska jag på dagvård. Tror bestämt att jag ska ta med och plugga Engelska.
Ligger efter med några grejer, plus att jag ska skriva en sammanfattning av nåt skit program vi såg idag.
Fick även tillbaka min Engelska diagnos idag.
Och vad säger man? Jag är så jävla bäst, som vanligt! ;D
På grammatiken hade jag 92/100 rätt.


Nu blir det en macka följt av en cigg =)

Kommentarer
Postat av: M

Neeeej, hoppa inte av skolan.. Det här klarar du!! Om du hoppar av så får dom som inte trodde på dej rätt! Jag vet att om du vill klara det här så gör du det!:) Lycka till:)

2011-03-21 @ 19:09:22
Postat av: Cicci

Tack =)

2011-03-21 @ 20:21:56
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0