Vägning...

Har varit och vägt mig idag.
Hade fet dödlig ångest för det, vaknade 5 i morse och kunde inte somna om,
det enda som malde i mitt huvud va att vågen kommer visa +10 kg.  

Men icke! Jag stog still, så jag har stått still i 3 veckor nu.
Hon som jag väger mig hos tyckte att det va jätte bra,
för det bevisar att jag äter, men också att jag orkar röra på mig.

Dock så sa hon att jag är ju rätt så underviktig, och hon tycker att jag kan lägga på mig nåt kilo till.
Men det vill inte jag, jag tror att stannar jag här.
kan jag säkert nångång lära mig att tycka om mig själv och min kropp.
Fast just nu känns det helt otänkbart.

Men vad säger man, plötsligt händer det? =)
Skrev även ett kontrakt på 6månader, så 6 månader till ska jag väga mig..
Känns lite sådär jobbigt.

Nu ska jag äta, sen ta en promenad följt av plugg!
Har en inlämningsuppgift i Samhälle som jag ska lämna in i morgon,
dessutom har jag Matteprov i ekvationer imorgon.

Jag känner mig på sprudlande humör :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0