Äckel fet

Kl 7.30 vaknade jag, rätt så pigg måste jag säga.
Tindra sover fortfarande, och det är sååå tråkigt!
När hon vaknar och har fikat o så, tänkte jag skicka henne till grannen, om grannen är hemma vill säga,
så jag kan ta mig en promenad. Jag mår så frultansvärt dåligt.

Jag går upp i vikt för varje dag, säkert 10 kg per dag ungefär,
eller iaf 5 kg. Det går inte att beskriva ångesten!
Det är fruktansvärt! Jag känner mig så extremt jävla fet.
Magen är som en stor degklump, lårena dallrar även fast jag sitter still.
Allt dallrar och hoppar o har sig.
Det är fruktansvärt äckligt!

Jag äcklas så mycket av mig själv så hellst av allt vill jag bara dö.
Eller nä, inte dö. Men försvinna iaf. Gömma mig under täcket tills jag har gått ner i vikt.
Jag har en sån panik och ångest, så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Dessutom är det så mycket runt omkring så jag blir alldeles snurrig.
Det kryper i fötterna och ångesten klöser upp mig inifrån.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen.


Nu hade jag tänkt städa upp lite, innan virvelvinden vaknar :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0