Arg

Jag är så arg, så jag måste skriva av mig lite!

Jag fattar inte att folk är så jävla glappkäftig, ibland kan man väl tänka till och kanske tänka, "Jag kanske inte ska sprida vidare till resten av världen" men icke, folk vet inte hur jävla snabbt dom ska skvallra vidare det dom har fått reda på eller hört.

Det är en grej som har hänt, och jag är verkligen inte redo att hela världen ska veta det, och tissla o tassla och skvallra o ha sig. Jag har det tillräcklig jobbigt! Det är en känslostorm i kroppen, jag är ledsen, har panik, ångest och ovissheten gör mig fullständigt galen. Att inte veta vad som kommer hända.
Det är så mycket känslor så jag sitter mest och skakar. Tankarna bara snurrar och snurrar, jag kan inte koncentrera mig, jag kan inte tänka på annat. Jag kan inte samla en tanke, och jag kommer knappt ihåg nåt. Jag kan säga samma saker 74 ggr utan att jag är medveten om det.

Men det enda folk tänker på det är att skvallra. Fel att fråga mig, hur det ligger till och hur jag mår.
Dessutom dom som har spydiga kommentaren behöver inte alls höra av sig till mig, jag är inte ett dugg intresserad, jag mår skit dåligt. Dessutom på det här så mår jag så jävla dåligt över vikten så det finns inte.

Jag måste tacka bästa Melinda för att jag får älta sönder hennes huvud,
och dessutom att jag vet att hon går INTE och rallar vidare.

Nu ska jag försöka samla tankarna och plugga lite matte, har nationella på Tisdag.
Hur nu det ska gå ...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var stark. Stötta johan. Håll det som hänt privat. Folk kommer alltid att skvallra om saker som inte angår dem, tyvärr. :-(

2011-05-28 @ 12:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0