Chokladfet

Jag kom upp till skolan idag! whoohoo till mig.
Dock försov jag mig, men jag tog mig hit iaf =)
Sitter i datasalen och slöar med Melinda nu!

Dock är jag jävligt fet, och har nyss ätit en Twix som gjorde att jag blev ännu fetare!
Jag måste sluta med mitt äckliga choklad begär. Usch vad fet jag är!

Va på KBT igår, och gud vad jobbigt det va.
Hon frågar alltid vart på skalan 1-10 jag är om motivation och om jag vill avsluta.
Igår va motivationen på 1 och hur gärna jag vill sluta med KBT'n låg på 9,
Det va riktigt jobbigt, så vi bestämde att nästa vecka har vi ett uppehåll.

Efter skolan är det tänkt att jag ska till lande och hämta hem Skruttan,
får se om jag får med mig henne hem :p
Hon stor trivs ju hos mormor, där hon får göra precis som hon vill.


Jag kan inte sluta tänka på min fetma.
Jag mår så äckligt pissigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0