Fräsch

Sitter med färg i håret nu, så kanske jag kan känna mig lite fräsch sen.

Jag mår så fruktansvärt dåligt så det finns inte, jag är så himla fet.
Sammanlagt har jag gått upp 7 kg. Så vågen stannar på 55.
Jag vill dö! Jag känner mig så äcklig!
Jag vill klösa mig ur den här feta kroppen!

Men jag har en bantnings plan..
Fast först och främst MÅSTE jag sluta med mitt extrema äckliga choklad-begär.
Jag äter choklad varje dag, tror jag.
Det är så gott med så jävla fettigt.

Jag orkar inte må så här piss.
Känner mig som ett vandrande
berg!

Kommentarer
Postat av: KIKKI

ju fler kilon upp, desto snyggare blir du! JAG LOVAR!!!!!

2011-05-27 @ 19:09:09
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0