Jag o mitt fläsk

Gud vad jag saknar min Älskling idag o alla dagar! 
Han är det enda jag kan tänka på.
Får se nu då hur det gick för mig på nationella, kunde ju inte fokusera och jag fick blackout.
Men man får väl hoppas på det bästa!

Har nyss varit på en promenad med mitt fläsk,
försökte rensa huvudet lite.. men det gick väl inte så bra




En vecka idag, men det känns som en evighet!
och längre kommer det tyvärr bli...
Saknaden gör så ont i mig


Jag vill verkligen tacka er som finns för mig och stöttar mig och låter mig älta sönder era huvuden.
Jag uppskattar det otroligt mycket! Ni är guld värda!
Ingen nämnd ingen glömd, ni vet vilka ni är! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du inte bara med din älskling då?

2011-05-31 @ 19:05:43
Postat av: Cicci

Det är tyvärr inte så enkelt alla gånger..

2011-05-31 @ 19:38:55
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0