Mardröm

Det gör så ont i mig.
Tänk att man kan sakna en människa så mycket så det värker i hela kroppen.
Om jag bara kunde få höra din röst, få höra så att det är relativt okej med dig.
Men nej. Inget. Kommer nog dröja ett tag också.

Jag pendlar mellan att gråta och sitta helt apatisk och stirra ut i tomma intet.
Tankarna far runt i huvudet i 180.
Panikångesten river sönder bröstet på mig, hjärtat värker, jag kan inte andas.
Ovissheten om vad som kommer hända, tär sönder mig.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag skakar, hela jag skakar av alla känslor, alla tankar.

Jag mår för dåligt redan, för att klara av det här.
Jag är inte tillräckligt stark.
Inte nu.

Jag längtar tills den dagen jag får ha dina armar runt mig, och mina armar runt dig.
Jag kan inte leva. Jag kan inte andas. Jag kan inte tänka.
Jag fungerar inte.


Hade förövrigt jätte trevligt igår, och jag är så tacksam över att jag fick och får älta sönder huvudet på Henke o co. Det känns lite bättre när man får ventilera hur man känner och tänker.
Allt känns så overkligt, så fruktansvärt overkligt.
Jag vill bara vakna upp och att allt visar sig vara en mardröm.
Men tyvärr ...

Kommentarer
Postat av: Jannice

Nämen vad är det som händer?? Fick alldeles ont i magen när jag läste ditt inlägg.. :(

2011-05-29 @ 20:34:39
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Postat av: Cicci

Det är om Johan =( Mer än så vill jag inte säga nu

2011-05-30 @ 08:22:50
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Jannice

Hoppas allt löser sig snart vad det nu är..! Kram

2011-06-01 @ 19:32:22
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0