Trött

Jag är så trött hela tiden, eller mitt på dagen nångång kan jag vara hyffsat pigg.
Men framåt eftermiddagen är jag som en zombi, jag väntar bara på att få sova.
Och när jag somnar är jag sten död.

Den här veckan har jag sovit såå fruktansvärt mycket.
I måndags låg jag och Johan o kollade på Tv, jag somnade före kl 20 och vaknade inte ens av att han bar mig in till sängen, vaknade strax efter 8 på morgon. va pigg ett tag sen kom tröttheten,
somnade på soffan efter skolan, va sten död och sov i några timmar, vaknade och lallade en stund innan jag la mig.
Onsdag kom Tindra hem, så jag kunde inte sova efter skolan, men jag tror jag somnade till ett par minuter i soffan. La oss tidigt iaf.

Torsdag va jag svin trött, la mig runt 20 tiden.
Igår somnade jag på soffan, sten dog, hörde ingenting och då höll flickorna på att härja.
Jag sten dör verkligen när jag somnar.
Iaf så lyckades Johan väcka mig vid 21-22 tiden, gick och rökte sen dog jag i sängen.

Jag fattar inte hur jag kan vara så trött.
Eller till viss del, jag mår verkligen skit dåligt, och då bli jag trött och kan sova hur mycket som hellst,
så det är väl därför.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0