Update

Det har blivit dåligt med uppdateringar, men jag har inte lust liksom.
Känner mig bara tom.

En liten update kan ni få iaf =)
Hade vägning idag, men jag ville inte veta, så jag har inte en aning.
Sen så hade jag KBT, idag följde Johan med.
Det gick över förväntan bra faktiskt, hade inte så stora förhoppningar, men 2 timmar satt vi och surrade.
Vi har nog fått lite bättre förståelse gentemot varandra nu, så jag hoppas att han kan ta in lika mycket som jag gör. Men det tror jag nog. Och ger vi fan på att vi ska klara av det så gör vi det, en tjurskalle har vi båda två =)

Vi kom även överrens om att han ska få följa med igen om ett par veckor, kommer nog bli kalas bra det =)

Har hunnit med en fika på Eclair med Älskling också, länge sen vi tog en fika.
Förut gjorde vi ju JÄMT det. Det kan jag känna lite dåligt samvete för också, Johan älskar att äta mat, fika och ha sig. Och jag kan liksom bara inte. Jag mår bara dåligt.
Men en dag...

Nu ska jag strax åka till dagis och hämta hem Skruttan, hon har varit borta ända till idag, tok saknar den lilla vilda huliganen =) Kommer bli ett kramkalas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0