14 Dagar

Idag är det 14 dagar tills Älskling kommer hem!
Två veckor! Herregud, det är så ofattbart!
Jag kan verkligen inte fatta att det är ynka 14 dagar tills han är hemma.
Han kommer ingå i min vardag igen, han kommer finnas här, det kommer inte bara vara ett (ibland flera) telefonsamtal om dagen.
Jag kommer kunna prata med han när jag vill!
Jag kommer träffa han, varje dag!
Det känns sinnessjukt faktiskt! Overkligt!
Men som jag läääängtar! :D

Fick brev av Hyresvärden igår, nu blir det hyreshöjning.. IGEN!
Han höjer hyran varteviga jävla år!
Så min hyra kommer då ligga på 5 818kr. KUL!
Men det drabbar ju ingen fattig ;)  
MEN! jag skulle kunna få en 3'a för dom pengarna, det är det som känns så jävla surt!
Men det har ju inte varit nån mening att flytta eftersom jag o Johan har planerat ett tag att flytta ihop.
Så nu när han kommer ut och har landat och saker o ting runt han har lugnat sig, så ska vi leta en lägenhet som ska bli vårat hem =)

Skruttan tvärsomnade när vi kom hem från dagis, så jag ska passa på att plugga.
Har en massa uppgifter som ska göras klart denna vecka, b.la en egen berättelse i svenska om ett barndomsminne. Det ska vara sant, påhittat eller både och.
Har kommit ganska långt och än så länge är allt sant, men måste nog slänga in lite påhitt för att få den längre. Får hoppas på att jag inte spårar ur bara, kan ju lätt göra det ibland :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0