Äckelfet

Nu mår jag som förut igen.
Skit skit skit!
Jag mår så fruktansvärt dåligt så det finns inte,
och med det är jag hela tiden irriterad och arg, jag snäser och är otrevlig mot folk runt mig.
Jag vill praktiskt taget be alla dra åt helvete. Jag är inte alls nå social, vill inte träffa folk överhuvudtaget.
Jag vill bara skrika åt folk att inte ens titta åt mitt håll.
Jag kan totalt brinna på 2 sekunder.
(Så till er runt mig, ta det inte persoligt!)

Jag är så jävla äckligt fet!
Jag har gått upp så förbannat mycket i vikt så vissa byxor får jag inte på mig längre, 
hellst vill jag gå omkring i mysbyxor och extremt stora tröjor.
Jag vill klösa mig ur äckel kroppen, jag får panik jag vill inte vara så här fet.
Jag äcklas över mig själv så mycket, jag hatar speglar, jag hatar att känna kroppen.
Jag hatar min feta degklump till kropp, allt dallrar och magen är så äckligt stor och fet.
Armarna är så jävla feta och likaså låren.
Jag äcklas!
Mina nyckelben som syntes förut är nu täckt under fet degklumps fett!
Det är fett överallt!

Det är så jävla jobbigt!
Och jag kan inte prata med nån, får bara höra "Du är inte fet!", "Lägg av!" osv osv..
Jag blir så förbannad samtidigt, för varför ljuga för mig när jag ser hur jag ser ut och jag märker det på kläderna. Jag blir så frustrerad. Men iofs, man svarar ju inte Ja när en tjockis frågar om den är fet.
Det är väl så med mig med..

HAr fundera på att ta kontakt med psyk, eller för den delen lägga in mig.
Men lägga in mig kan jag inte, har alldeles för mycket att stå i runt omkring, och gå till en psykolog igen känner jag inte för, dom har inget mer att ge mig. Och kontakta en läkare, så skulle jag säkert få medicinerna utbytt.
Men inget av det hjälper mig att gå ner i vikt.
Det är det enda jag vill just nu, inget annat.

Satt och tittade på gamla bilder häromdagen, senast i somras va jag inte så fet.
Jag vill se ut så igen.
Nu blir det slut på mitt chokladfrosseri, glassbegär och att äta 786 mackor per dag.
Nu blir det slut på allt!
Nu jävlar ska jag banta så in i helveta!
Ska gå ner 7-8 kg iaf, ner till 50 kg.

På måndag börjar jag!

Kommentarer
Postat av: viktoria

Mig kan du alltid prata med :) Vet precis dina tankar/känslor då jag går igenom samma sak!

Bor i sundsvall liksom du också gör!

Ta hand om dig och försök ha en mysig lördagkväll!

KRAM!

2011-11-05 @ 18:17:39
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tack för din kommentar!

Hoppas du har haft en bra helg!

Kram till dig med!

2011-11-06 @ 09:24:07
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0