Barfota

Jag o Tindra mötte en joggare när vi va ute och gick, jag tittade inte utan bara lallade på,
då Tindra säger "Titta mamma, han är barfota" Jag va tvungen att fråga vad hon sa, för jag kunde ju inte ha hört rätt. Men det gjorde jag!
Haha idioten sprang barfota, och till saken hör att han hade "riktiga" joggingkläder o mössa :p
Snacka om att man blev brydd!

Nu ska jag o Skruttan snart ner på stan och möta upp Mamma O Ulf,
det är nåt tjosan på stan idag. Tänkte även ta med Milton och träna han bland folk och att vara bland mycket folk.
Efter stan beger vi oss till ön, ska fira en kusin som har fyllt år =)

Även att min bil gick genom besktningen,
och det där felet har inte hänt nå mer =)
Men jag ska sälja den endå, behöver ju ha en kombi nu när jag har Milton.






‎25 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: C

hahaha.. jag vet vem barfotajoggaren är :)

2011-11-19 @ 15:41:41
URL: http://kajsamaja.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha, jasså :p

2011-11-19 @ 21:28:56
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0