Fetast!

Usch vad jag mår dåligt, jag känner mig som den fetaste äckel människan på jorden.
Hela helgen har det varit fett och flosk i överflöd!
Jag äcklas så jävla mycket så jag står inte ut!
Ångesten river sönder mig, och ingen av mina jävla mediciner hjälper ett dugg!
Jag tycker det att äter man 6 olika mediciner så borde det ju hjälpa en gnutta iaf!
Jag vill klösa mig ur äckel kroppen! Jag vill inte leva med allt fett! Jag vill dö!

Jag orkar inge mer, jag orkar inte må såhär.
Jag står inte ut, jag äcklas så jävla mycket av mig själv och allt äckel fläsk hela tiden!
Magen är en enda stor jävla valk, ett traktor däck! Benen och armarna är så jävla äckligt feta! 
Det är så äckligt!
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag äcklas!

Det hade börjat kännas lite bättre, för jag åt typ inget på 2 veckor,
men jag har tagit igen ALLT denna helg!
Fettet väller och väller! Jag står inte ut!
Jag vill inte leva i den här kroppen, och hur jag än gör så verkar jag inte gå ner i vikt!
Jag får panik! Jag vet inte vart jag ska ta vägen snart!

Jag vill skrika ut ångesten! Jag vill klösa mig ut!
Jag vill inge mer!
Och det finns inte en endaste människa jag kan prata med, för ingen lyssnar ...

Kommentarer
Postat av: viktoria

En stor kämparkram til dig!

Det blir bättre, försök stå ut dina känslor. För det är bara känslor, ingen verklighet!!

Får du någon hjälp nu?



stor kram!

2011-11-20 @ 20:04:35
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tack för det =)



Nej jag får ingen hjälp längre, slutade KBT'n i Augusti, kände att det inte gav mig nåt mer för det va för mycket fokus på mat.

2011-11-20 @ 21:10:16
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0