Nummer åtta

Idag är första dagen mot ett smalare liv =)

Igår tog jag en sista fetma dag, fikade bullar, kakor och smörgåstårta hos Carolina.
Och på kvällen svullade jag i mig en apelsin krokant och massa glass.
Jag är inte ens sugen på choklad, så jävla underbart!
Men nu är jag peppad och motiverad till att gå ner i vikt!
Jag kan inte vara såhär fet, får ju som sagt inte på mig vissa byxor och tröjorna sitter som korvskinn och valkarna är enorma. Magvalken hänger utanför byxorna, "kärlekshandtagen" väller utanför byxorna och ryggvalkarna ser ut som kassler.

Jag mår bara dåligt av att vara såhär fet,
jag orkar inte må såhär, speciellt inte när jag har så mycket saker att ta hand om runtomkring,
jag har varken tid eller lust att må såhär.
Jag vet att jag kommer må bättre av att banta.
Och jag tänker inte gå så långt som sist att kroppen kollapsar och jag fick ligga på psyk i 4 veckor.
Men samtidigt är jag rädd att jag kommer tappa kontrollen igen,
men folk runtomkring är väl kanske mer vaken nu.
Men iofs, det skulle inte spela nån roll.
Jag skulle endå bara be folk sköta sitt och skita i mitt liv..

Ähh, det kommer bli bra.
Kan lova att jag ska inte under 50kg igen..
Jag vill komma i mina favorit jeans, och dom är i storlek 25.
Jag hatar allt äckel fläsk så mycket!

En sak som gjorde mig happy va att jag bokade tatueringstid idag,
så den 16'e kommer tatuering nr 8 på kroppen! Lääängtar! :D

Kommentarer
Postat av: viktoria

Vill bara påminna dig om att du är långt ifrån stor och kommer aldrig bli stor :) Kämpa emot dessa hjärnspöken som bara vill förstöra!

Tusen kramar!

2011-11-07 @ 18:44:23
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0