Ångest

Jag har en sån ångest så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Det är så mycket som snurrar i huvudet, har alldeles för mycket att tänka på.
Det är ett stort kaos bara!


Imorgon ska jag iaf åka och hälsa på Älskling, herregud vad underbart!
Jag kommer få vara med han 6 timmar, det är skit mycket!
Sen i Maj har jag sammanlagt träffat han 4 timmar, det är inget!
Men i morgon blir det läääängre :D
Åker hemifrån vid 7 imorgonbitti, jag är livrädd att jag ska försova mig!
Dessutom funkar inte Johans cigguttag i bilen, så jag hoppas för allt guld i världen att batteriet på GPSen räcker, annars kommer inte jag hitta! Jag kommer irra omkring som en iller i en bil.

Men tänkte att jag kan slå på den när jag börjar närma mig,
det är ju bara att följa E4an.. Men jävla skit också!
Ångest ångest ångest!

Nu ska jag lägga mig och slå på ett avsnitt av Prison Brek,
hoppas jag kan somna och dessutom vakna av klockan i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0