Hårdbröd

Jag är en riktig sucker för hårdbröd!
Jag kan leva på hårdbröd, jag kan trycka i mig säkert 10 st på raken.
Vet inte hur många mackor jag har ätit sen jag kom hem från skolan.
Jag är beroende!

Nu har jag dessutom bestämt mig på riktigt att jag måste börja banta!
Jag har blivit så jävla äckelfet så det är äckligt!
Jag hatar att känna allt fläsk dallra omkring, jag mår illa och äcklas över mig själv.
Så 10kg ska jag ner, minst!
Hela kroppen är täckt av ett tjockt lager dallrande äckel fläsk.
Hela jag dallrar, hela tiden. Även när jag är still.

Låren har blivit gigantiska och får knappt plats i byxorna.
Jag skulle inte heller för allt i världen prova nån av jeansen som jag hade förut, kommer inte få på mig dom och då kommer jag bara må ännu sämre! Magen är ju som flera traktordäck!

Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0