Jag kan andas

Henke är min ridande riddare nu när jag inte har Johan hemma!
Jag är såå himla tacksam!

Har fixat och grejat lite idag med däck o bilar hit o dit.
Va till en annan däckverkstad idag och killen där sa att det gick visst att laga punkan på vinterdäcket,
så på tisdag ska jag hämta det och nästa helg ska pappa byta däcken på bilen.
Bilen är dessutom inlämnad på verkstan igen, så jag hoppas verkligen att felet blir fixat nu.
Han på verkstan är lika frustrerad som jag angående felet på bilen.
Men ska ta o prata med pappa om vi inte ska ta och sälja bilen innan pengarna rinner iväg allt för mycket.
Men då har jag ju ett stort problem, Johan kommer ju vilja ha sin bil när han kommer hem och då blir jag utan.. Såå jaa, inte vet jag.

Men det känns iaf som en stor sten har lättat från mitt bröst och jag kan andas.
Nu ska jag bara fixa med att få upp Johans vinterdäck från förrådet och få på dom, men det är ingen panik, ska få låna pappas bil nästa vecka när jag ska hämta hem Johan på permis =)
Johans vinterdäck har ju blivit stulen när dom stog hemma hos en kompis till han, så vinterdäcken han har i förrådet är ju gamla o fula, så jag drar ut på bytet :p
Älskling är ju hyffsat upprörd över däckena, han köpte dom i november förra året för typ 10 000kr, skit snygga fälgar o allt.. men men, inte så mycket att göra.

Nu ska jag snart åka bort till Älskling och börja röja undan lite,
måste ju vara klart tills han kommer hem på permis!
Vilken överraskning det kommer bli :D
Senare ska jag bege mig till Henke som fyller år idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0