♥ Milton

Min fredag va den underbaraste dagen på så himla länge!
15 underbara timmar fick jag med min Älskling!
Herregud vad lycklig jag va, det går inte att beskriva med ord!
Åkte hemifrån strax efter 5 på morgon, va uppe i Umeå kl 8 och hemma i stan igen vid 10.30 tiden!
Dagen gick så himla fort, men jag njöt varenda liten minut!
Dock vart jag jätte ledsen när det började bli dags att åka tillbaka till Umeå, åkte hemifrån vid 20 tiden och kom hem igen vid 1.30 tiden! Så det vart en lång dag, men som sagt, den gick alldeles föör fort!

Jag o Älskling åkte och träffade bebis Milton, och älskling vart lika förälskad i Milton som jag är =)
Det kommer bli världens mest bortskämda hund.
När Älskling kommer hem och kommer igång med jobbet så ska Milton få vara med han på dagarna så lill hjärtat slipper vara själv hemma! Det känns verkligen som att Milton är våran lilla kärleksbebis! ♥
Båda är skit fjantiga med Milton! Johan ville att jag skulle skicka några bilder på Milton så han kan visa våran skatt för dom där uppe!

Jag o Skruttan har varit och gosat med Milton idag!
Så på fredag åker jag och hämtar hem han!
På tisdag ska jag åka till Birsta och handla hem en hundsäng, hundmat, matskålar o lite sånt =)

Även att idag bajsade och kissade Milton ute för första gången,
han gick även uppför en trappa för första gången!
Han är så duktig våran lilla bebis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0