Färg som färg

Så här fin blev pallen efter att jag målade den =)



Hade en 10 liters burk med vit färg i förrådet!
Dock skulle Johan säkert kapa mina händer om han visste att det va takfärg jag använde :p
Men färg som färg tycker jag, och bra blev det =)


Idag är jag förövrigt nöjd med håret, både längden och färgen.
Känns skit skönt att slippa äcklas av håret.
Dock vart det lite matt o så efter jag tvättade det, är inte lika rött nu.



Igår åkte Skruttan till Landet, och jag tvivlar på att den lilla mormor-grisen kommer hem idag.
Dock så vart hon jätte ledsen igår när jag skulle åka, åh vad det gjorde ont i mitt mamma hjärta.
Men jag vet ju att det går över snabbt och att hon stor trivs på Landet =)
Imorgon åker hon till pappa sin, så jag får lång ledigt.
Kommer sakna ihjäl mig efter det lilla livet!

Va även ut till Birsta med Henke igår, jag följde med som hans personal-shopper.
Dock så dissade han det mesta jag tyckte va snyggt, men två skjortor lyckades jag pricka in iaf =)
Köpte mig även ett linne som jag ska ha i morgon, färgen och linnet är verkligen JAG!



Nu ska jag strax åka å hämta upp Melinda i Skönsberg,
sen beger vi oss till skolan!
Känns iaf bättre med skolan nu,
dock tok saknar jag att jobba!
Men i September ska jag få jobba två dagar iaf =)


Kommentarer
Postat av: Malinskm

Du blev jättefin i håret!=D<3

2011-09-01 @ 07:46:52
URL: http://mallanskm.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tack Malin <3

2011-09-01 @ 13:16:48
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg som faan är du:) Pallen blev snygg som faan också:=]



Ha det gött!!

2011-09-01 @ 21:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0