Bättre

Jag börjar må lite lite lite bättre, bantningen går sakta men säkert åt rätt håll =)
Får på mig mer o mer kläder.
Men det jag måste tänka på och acceptera är att jag kommer inte gå ner 10 kg på en dag, det kommer att ta tid. Men jag vill att det ska hända på en gång. Men så är det ju inte!

Vissa dagar beundrar jag verkligen Johan att han orkar stå ut med mig,
jag måste verkligen vara en pain in the ass ibland med mitt mående och extrema humörsvängningar!
Men jag har ju den bästa ♥

Har även gjort en intresseanmälan på en 3'a på Skönsmon idag!
Så nu är det bara att verkligen hålla alla tummar o tår, det är tydligen runt 40 intresserade.
Men man kan ju alltid hoppas =)

Har jobbat idag, så himla roligt!
Hade bara en lektion idag, så jag skippade den och jobbade ist.
Får se imorgon, ska eventuellt få jobba då också,
är ledig från skolan imorgon endå så..

Fick dessutom en kallelse till Affektiva idag ska dit i mars, va ett halvår sen jag va där sist.
Ska träffa en läkare o så, tänker ta upp om mina mediciner att dom funkar inte längre,
dom hjälper ju inte ett dugg och då äter jag endå fyra olika mediciner plus två olika sömnpiller.
Så ska höra om jag kan få byta ut nån eller nåt sånt, ska även prata om lite andra grejer.
Funderar även på om jag ska fråga om jag eventuellt kan få börja gå hos en psykolog.
KBT vill jag inte gå igen, det vart alldeles fööör mycket fokus på mat och att jag skulle äta osv osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0