Äntligen en update

Blogg.se håller på att byta server så under tiden går det inte att Mobilblogga, så jävla sämst!
Dessutom är det så satans jävla segt att skriva ett inlägg, jag får krypningar! 
Vet inte om det är för att dom håller på att byta server eller om det är min dator som håller på att balla ur.
Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, men ni är ju en skara som troget hänger kvar endå trots att antalet läsare har halverats. Men men :)
 
I helgen har vi haft Flickorna hemma.
Så i fredags va vi i Berga hos Pappa o Monica typ hela dagen/kvällen.
Flickorna verkligen stortrivs där!
Va ute hela dagen och gick ner o badade en sväng, men jag badade bara benen. Jävla fetma ångest! Jag har gått upp så jävla mycket i vikt så det är äckligt! Gjorde iaf premiär med en bikini jag köpte förra året :p  
I lördags va vi hos Mamma o Ulf, vi firade Ulf som fyllde år.
Det blev grillat o grejer.
 
Igår åkte Flickorna o badade med Mollys mamma och några till,
jag o Älskling åkte till Birsta o köpte en Tv till barnen.
Dom fick ju Johans tv, så använde vi min.
Men min gick på nåt konstigt vis sönder, så vi tog ner Johans tv från barnen.
Dock fick en 32tums tv, litet tyckte jag med tanke på att dom hade 42 innan.
Men Johan tyckte ungefär "Hur många 5 åringar har en 42 tums platt tv för över 10 000 kr?"
Två tyckte jag :)
 
Efter Birsta åkte jag o Älskling och joinade barnen på Kuben badet.
Jag överrvann min fetma ångest och badade jag med, vart premiär med min nya badräkt :)
Och såå jävla skönt det va! Det va ju så jäkla varmt igår!
 
EFter badet dissade flickorna oss och ville sova hos Mollys mamma,
så det fick dom såklart :)
Så vi passade på att fixa här hemma, jag rev tapet i flickornas badrum och Johan slipade och målade ena trappan en sväng.
 
 
Här är min fiiiiiiina badräkt, eller bikinigrej. Vet inte vad det kallas.
Den är helt öppen i ryggen förutom "trosan" och knytsnöret.
Ni kan ju bortse från allt fett!
 
Min snygga Jumpsuit!
Jag ha suktat efter denna sååå länge och härom veckan slog jag till!
Men dock fanns det bara stl 34, men tamejfan så kunde jag ha den :D
 
Flickorna plaskar i Berga, dom kunde inte vänta tills vi gick o badade :p
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Hittade din blogg när jag googlade efter tjejer som har/haft sina killar i fängelset och har läst lite av dina gamla inlägg och måste säga att jag tycker du/ni är jättestarka som klarade av det! :)

Själv har jag en sambo som varit inne förut 2½ & 4månader men sen en vecka tillbaka sitter av sitt långa straff på 3år & 4månader.. Tyckte att 4 månader var lång tid men vad är inte det här då..

Hur gjorde du för att få vardagen att gå? Sist hade jag en skadad hund som tog all tid, nu sitter jag här och funderar på hur timmarna ska gå, sen inser jag att det är inte timmar som ska gå utan ÅR..

2012-07-30 @ 13:43:08
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0