Affektiva

Ha varit på Affektiva och träffat min läkare idag,
och det gick verkligen bra måste jag säga :)

Fick utskrivet Theralen som ska ersätta Lergigan'et, så jag hoppas att det kommer funka!
Skulle göra en uppföljning om nån månad och se hur det går.
Fick även fylla i en massa papper om en utredning som jag ska få göra,
dock va det rätt lång väntetid. Men läkaren bedömde att jag verkligen uppnår "målen" för att göra utredningen och att jag är i behov av det.
Så nu är det bara att vänta och se :)

Träffade även hon som jag brukade väga mig hos, hon är så himla trevlig!
Hon vart jätte glad när hon såg mig, så vi stog och surrade lite o så.
Gick ju till henne 1 gång i veckan i över ett halvår och vägde mig.
Så det va kul att träffa henne :)  

Fick även väga mig idag, och fy fan säger jag bara!
Snacka om dödens fetma ångest!
Nu jävlar ska jag ner i vikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0