GLAD

Jag är såå GLAD!!
Kollade precis mailen och där hade jag fått svar på en intresseanmälan på en 4a,
jag o Älskling ska få komma på en visning nästa vecka! HAPPYDANCE!!
Såå himla spännande! Även att det är i huset bredvid där jag bor nu!
Så det är bara att hoppas på att lägenheten känns rätt och är hyffsat fräsch!
Iiiiiihhh jag blev så pirrig! Haha :D

Idag har jag o Älskling varit på en 50-års fest, min mosters man, hade det jätte trevligt o så förutom att det va så kallt där så jag höll på att förfrysa. Men jag fryser typ jämt endå :p
Ulf skjutsade hem oss rätt tidigt för att jag pallade inte att vara kvar, fick sån ångest och panik efter jag hade ätit och att det va så himla mycket folk. Pallar inte av att vara bland folk när ångesten kommer. 
Men något som jag pulade i mig trots fetma-ångesten va Britta's underbart goda tårta.. Kunde verkligen inte motstå den :D

Nu blir det nåt glas vitt och tvspel med Älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0