LYCKA!

Att jag fick Theralen va det bästa som har hänt på länge!
Jag mår så underbart bra och jag känner mig så glad och lycklig!
Lyckan bara strömmar i kroppen och jag är så himla pigg!
De senaste veckorna har jag mått så fruktansvärt dåligt och jag har varit så trött,
jag har somnat på soffan varje kväll vid 19-20 tiden men endå har jag varit totalt död på morgonen och jag har bara gått runt som en zombie!

Men nu mår jag bra!
Jag riktigt sprudlar och jag har så mycket kärlek att ge både Tindra och Johan!
Dom är verkligen såå älskad och jag känner mig som den bästa mamman och flickvännen i världen!
Jag har så mycket ork nu! Så jag ska ta även ta tag i skolan, har hamnat efter, men nu finns lusten och energin :)

Dessutom har jag tagit tag i vikten på riktigt nu, fick nog i måndags när jag vägde mig!
Så sen i måndags har jag gått ner 1,9 kg, så fortsätter det såhär så når jag snart min målvikt :)


Denna vecka får vi även reda på om vi får lägenheten!
Och som jag hoppas, jag håller tummar och tår så de blir blå!
Herregud vad lycklig jag skulle bli om vi får den :D


Kommentarer
Postat av: L

hur gör du? jag vill också gå ner i vikt! och vad hette dom där bantarpillren du hade förut? dom som var så bra tyckte du :) Kram!

2012-04-03 @ 19:50:24
Postat av: Cicci

Bantningspillren som jag åt förut och funkade bäst heter Burn, har testat en massa andra också men dessa va bäst :)

2012-04-07 @ 10:10:53
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0