Helgen

Nu har Johan nyss åkt till Sthlm igen, gud vad helgen har gått fort!
Fast iofs så kom han hem i fredags kväll.
Fredagen sov jag även bort, så jag va väl inte mycket till sällskap :p
Igår åkte vi till Henke, jag tog med mig böcker och skulle plugga, dock kunde jag inte koncentrera mig när dom började kolla på hockey. Herregud vad jag hatar hockey, så värdelöst!
Jag va så djävulskt trött igår, så vi for hem rätt tidigt runt 22 tror jag klockan va.
Så jag åkte hem o sov, och Älskling kolla väl på tv eller nåt!
Haha, så jävla osocial jag har varit!

Men idag gick vi ner till stan vid 11 tiden och åt på Subway, så jävla gott!
Sen åkte vi och handlade lite och när stan öppnade gick vi en sväng där,
köpte mig ett par byxor. Likadana som de röda byxorna (Som jag nämnde i ett tidigare inlägg, som jag inte kom ihåg att jag hade köpt :p) Vart iaf ett par gula såna. Ska köpa mer färger av den modellen, så jävla sköna!
Sen åkte vi hem och Johan vilade och jag pluggade, så nu har jag skickat in ytterligare en uppgift!
Så jävla skönt känns det! Tror jag ska börja med nästa också!

Tindra har ju bosatt sig på Landet i helgen, och hon ville vara kvar en natt till.
Så då får hon väl det, jag börjar ju endå 7 imorgonbitti.
Hon va hem en sväng förut så jag fick pussa lite på Skruttungen!
Tror jag ska åka o sola ikväll också, Lovely! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0