Visning

Har donat o fejjat sen jag kom hem från praktiken, ska vara visning här kl 18.
Men jag vet inte vart jag ska göra av alla kläder, de får inte ens i närheten plats i garderoberna.
Det är kläder överallt! Men jag har burit ner en del i tvättstugan, och sen har jag försökt samla ihop allt i en hög iaf :p haha.. Det är inte lätt!

Men det känns otroligt konstigt att det ska komma folk och titta på MIN lägenhet!
Det ska vara främmande folk i MIN lägenhet, som eventuellt ska bo i MIN lägenhet!
Känns ganska sjukt! Det här är verkligen MIN lägenhet!
Jag har ju trots allt bott här i 5 år.

Ångesten över flytten börjar krypa sig på,
herregud jag ska lämna mitt hem.
Usch, jag vill inte..
Tänk att nån annan ska bo här.

Känns konstigt, men jag ska inte gräva ner mig i det,
för nya lägenheten kommer bli helt Lovely när vi har fixat i den o så :)
Wiiiee :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0