Operationsdagen!

Allt gick bra igår!
Men herregud vad jag grät när jag gick från OP.
Tindra vart jätte ledsen innan dom sövde henne!
 
Väntan va olidlig när hon va inne på OP.
Jag är så otroligt glad och tacksam att Älskling va med mig under tiden!
Fy fan, annars hade jag inte klarat det!
 
Det där va absolut det värsta dagen i miitt liv!
När vi kom hem, släppte allt och vad jag grät,
sen kom en olidlig trötthet!
 
Jag och Tindra la oss upp på soffan och glodde på film,
både hon och jag somnade sen vaknade vi nån timme senare
då åkte vi på Willys och handlade massa glass och nötcreme :)
 
Sen somnade vi igen och sov fram till strax före 9 i soffan upp,
Älskling hade däckat på soffan nere!
 
Så det va en påfrestande dag för oss alla!
 
Idag va det full fart på Tindra, hon är en sån tjurskalle så inte vill hon vila eller :p
Så jag skjutsade hjärtat till pappa sin idag, så får hon komma hem på måndag ist för onsdag.
Vi ska slipa trappan nere här, så det är väl inte den ultima platsen.
 
Iaf, så opererade dom bort halsmandlarna och tog polyperna också.
Läkarn sa att hon har nog haft jätte problem med polyperna, va tydligen svin mycket och stora körtlar där som dom tog bort. Lill gumman min! Men aldrig att hon klagar!  Lilla lilla Älskling! ♥
 
 
Och vad verkligen alla tyckte om Tindra!
Alla va så fascinerad över hennes långa vågiga hår, bruna ögon och långa ögonfransar!
Både sköterskorna, läkaren och kirurgen kallade hon för lill prinsessan :)
Och alla tyckte att Tindra jätte Smurf som va med överallt va så häftig :)
Så ofta när dom pratade med Tindra va det "Du och smurfen..." :)
 
Alla va verkligen jätte gulliga och tog hand om Tindra så fint,
även mig som förtvivlad mamma! Så en stor eloge till dom på kirurgisk dagvårt, OP och uppvaket!
 
 
Tindra på uppvaket!
 
 
Till alla: Skulle ni träffa på Tindra, säg inget om operationen!
Vill hon berätta får hon göra det själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0