IKEA

Va på IKEA igår, och införskaffade nya handtag och knoppar till våra garderober...
Ska även köpa en garderob, som vi ska hämta idag.. Så fin så...
Även att jag har sett ett nytt vardagsrums bord spm jag eventuellt ska köpa, det är samma serie som våran tv- möbel,, så då måste jag sälja bordet vi har nu, men marcus ville ha det..
Det är ju ett nytt bord, köpte det för 1 månad sen ca.
haha, man måste byta ut det "gammla" :p

På onsdag ska Tindra få sitt 6 månaders vaccin.. Hoppas det går bra, fast det borde det ju göra, 3 månaders vaccinet gick ju som en dans =)

Pratade även med Trine i förrgår, hon berättade att en kille som gick i min paralell klass i Norge, hade omkommit i en bilolycka.. så det va väldigt tragiskt.. han va väldigt snäll och omtyckt! Elände!
Ääääven(!!!) ska hon och hennes sambo Rune få en liten knodd i Oktober! Gud sååå mysigt! =)
Så jag har planerat att vi ska åka och hälsa på dom i sommar! också ska dom bygga hus, så jag hoppas jag får se det =) Jag vart så glad, när hon berättade att dom väntar tillökning..

Nää, nu ska jag ta och göra mej och lillan klar, för en tripp till IKEA

jag och baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0