5 timmar ...

jag blir så arg!
Jag har hostat konstant sen jag la mig, och råkar jag somna, ja då vaknar jag 2 minuter senare och hostar ännu mer!
det är ett under att inte Tindra vaknar. fast iofs har hon ju hört min hosta sen hon låg i magen, men endå. det är ju inte ofta jag har hosta.. ähh, strunt samma!
Är det nån som vet nåt bra tips för att få bort hostan snabbt!?!?

Jag har halsat hostmedicin  tills jag kände att jag var nära att kräkas.
det kittlas i halsen heeela tiden, och jag blir tokig!
Snart kör jag ner diskborsten i halsen så det slutar kittlas,
för det hjälper ju inte när man hostar..

Ähh, jag ska sluta tråka ut er med min hosta..
nu måste jag försöka sova för 111'e gången, det är ju bara 5 timmar kvar tills jag ska kliva upp igen! 

Ha en fortsatt God natt....

Kommentarer
Postat av: Prillan

Det är inte så svårt att få bort hostan, sluta och rök så ska du se att det blir bra!!

2008-12-08 @ 10:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0