Ett nytt år ...

Snart så är ännu ett år över. Gud vad fort detta år har gått.
Vad har man gjort egentligen, hela året?
Ähh, det är väl strunt samma egentligen.

Snart bär det av till mamma och Ulf, ska äta middag där.
sen beger jag mig vidare till Angelina, mamma åker och jobbar och Tindra och Ulf ska spenderare nyårsafton tillsammans =)
Människan som kallar sig Tindras pappa har ännu inte hört av sig, så det visar ju bara vad han prioriterar.
och som jag nämt tidigare, så är det tyvärr inte sin dotter.
Hoppas att han får en raket i ögat!

Hoppas att alla underbara läsare får en fantastisk Nyårsafton!
(förutom Jonas då)


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott nytt år önskar din trogna läsare dig!

2008-12-31 @ 19:36:35
Postat av: Sara

Måste bara fråga om du prioriterar din dotter genom att festa istället för att vara med henne. Så vad är du för mamma. Hon värkar inte ha en bra pappa med du värkar inte heller bry dig så mycket. Så du ska kanske tänka efter lite på vad du skriver.

2009-01-01 @ 19:56:03
Postat av: Cicci

Sara:

Det där va den mest patetiska kommentaren jag någonsin har fått. Skulle inte jag bryr mig om min dotter? hon är väl det enda jag bryr mig om! Sen om jag råkar vilja gå ut och festa en gång, så tror inte jag att hon tar nån skada av det.

2009-01-02 @ 13:39:28
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: isa

önskar en god fortsättning på de nya året!

kram karm

2009-01-02 @ 17:37:18
Postat av: Anonym

Märks att du fick barn tidigt...finns INGEN som är "vuxen" som prioriterar bort en högtid med sina barn.

2009-01-02 @ 19:41:06
Postat av: En trogen läsare

Men Cissan varför lägger du in såna jävla omogna inlägg som vissa skriver till dig!??

Skratt till inlägget ovanför detta och Sara som inte kan stava, har hon värkar!? skratt. Så min syrra och hennes man "som är vuxen" och som har 4 barn och mina föräldrar hade sina barnbarn på nyår, så du menar din dumma djävul att det inte finns någon vuxen människa som lämnar bort sina barn som du kallade det på en "högtid" tror du att dom far illa din patetiska äckliga människa.

Ta bort inlägget Cissan..



Ha det bra.

2009-01-03 @ 12:39:40
Postat av: Anonym

Idiot...har man SMÅ barn BORDE man logiskt sätt vilja vara med dem, men det är ju som sagt JAG det. Barndomen kommer som sagt inte tillbaka, och att se en 2-3 årings ögon ett nyårsnatt är oslagbart. Supa kan man göra när barnen är stora. Och nääää, givetvis far inte barnen illa av att bli bortlämnade. Hellre det än att ta med dem på fjortisfest isf.



Och du! Sara kanske inte kan stava, men du skriver ju så man fan inte fattar!! "Varför lägger du in såna jävla omogna inlägg...?" Öhhh...För det första så heter det KOMMENTARER och för det andra så lägger hon inte in dem själv. Pucko!



Puss på er!

2009-01-03 @ 16:05:59
Postat av: Cicci

Jag tycker det är mer synd om barn som är 2 år och tvingas vara vaken till tolv slagen och sen bli skrämda av alla smällare.

Och bara för att man festar innebär inte det att man super eller är på en fjortis fest.

2009-01-03 @ 17:08:08
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: En trogen läsare

Nää jag kan förstå att du inte fattar något, bara det du skriver säger väl allt om dig "om att se en 2-3 årings ögon ett nyårsnatt är oslagbart" Då brukar normala föräldrar ha lagt sitt barn " men att kalla folk för pucko "skratt" är ju jävligt moget eller hur!? Och sen om jag skriver en kommentar och kommenterar så blir det väl ett inlägg om bloggaren godkänner det, så inte faan anser jag att det är konstigt att skriva det, men du kanske inte blev godkänd i svenska "skratt" vad vet jag........

Du cissan ge inte såna patetiska människor utrymme på din blogg..

Ha det bra och krama om din söta dotter och du är en jätte bra mamma.

2009-01-03 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0