Svullosar

Tindra hade haft det jätte skoj i backen idag. Dom hade även haft en liten fika paus. så det va ju mysigt.
själv så har jag storstädat här, har även rensat ur Tindra's byrå. Alla 80/86 kläder är nu borta, så nu är det bara 92. skönt!
Det är så fruktansvärt irriterande när man ska ta fram kläder och man får gräva och rota. så nu är det bara att öppna en av lådorna och ta fram kläder, som jag vet att hon kan ha =)

Pucko Jonas har jag ännu inte hört något ifrån, trots att jag säkert har ringt han 30 ggr (Utan att överdriva) och skickat 3-4 sms. men det visar ju bara vad han prioriterar och tyvärr så är det inte sin dotter.
Det är tur att man har folk runt omkring sig som alltid ställer upp och finns där när det behövs.
Ulf va så snäll så han ville ha Tindra trollet i morgon.

Idag fick Tindra välja vad hon ville äta, så för hennes del blir det ett happy meal från Donken, som trollet säger =)
Själv så blir det kina mat. mumsigt! Så snart kommer vårat lilla mat bud, det är J :p
Ska bli så otroligt gott är super hungrig.
Just ja, jag kan även tillägga att jag har gått ner 1 kg, så nu är jag på rätt väg igen.
Tror att det va min och Carolina's promenad som gjorde det :p
Så Carolina, vi måste snart göra om det! =)

Nää, nu kommer J med maten!

Ha en underbar kväll,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

haha du se där , Kroppen din blev chockad över promenaden :D

2008-12-30 @ 18:20:50
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0