Tröttis troll

Gud vad det snöar ute, det slutar ju aldrig.

Tindra ville se Nalle puh förut, hon fick den filmen av Jonas igår.
så jag slog på den och tänkte att jag skulle passa på att diska under tiden.

10 minuter senare när jag va klar, hittade jag henne såhär:
 


Lillgumman somnade framför Tv'n, och jag som hade tänkt plocka undan och damsuga när hon sov.
nu går inte det så bra efter hon bestämde sig för att somna mitt på vardagsrums golvet =)
Jag vet inte vad jag ska hitta på nu.. kanske slänger mig omkull på soffan ett tag och vilar lite,
är så gudomligt trött idag så jag kan somna stående.

På återseende,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Klivan

Så söt dotter du har.

2008-12-13 @ 11:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0