Beslutsångest

såå, nu har jag städat och donat här hemma.
det  vart gjort tillslut, lallade runt ett tag och försökte hitta på andra grejer än å städa. kändes lite som när man bodde hemma och kom med undanflykter för att slippa städa rummet.. haha!
Men sen tog jag mig i kragen och började, och när man väl har börjat går det bara av farten!

Så nu blir det till att sminka sig lite och sen hämta gumman på dagis!
Har lite beslutsångest över om vi ska åka till mamma eller inte efter dagis.
Känns tryggt där, eftersom dåren verkar vara på krigsstigen. Men samtidigt kan jag ju inte hålla mig borta hemifrån i evigheter. Men för Tindra's skull och säkerhet åker vi nog dit. Tindra kommer nog bli super glad när "Dotta" (Ulf) kommer hem. fast jag tror han kommer inatt nångång. tjaa, hon får ju iaf träffa honom i morgon bitti =)

Måste åka till J's jobb (Här i stan) och lämna in hans lönetjosan, så han får nå pengar att spendera på mig.
haha, nej då! Han glömde lämna den innan han for. så nu ligger hans närmaste ekonomiska framtid i mina händer. ; )
Får se efter det då, om det bär av till landet eller soliga (Som inte är särsklilt soligt) Östermalm!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: linda

tackar :) ,,ja alltid jobbigt att lämna bort de små, peter han e ju inte ett dugg intresserad tyvärr av hugo,men få se nu om han dyker upp varannan vecka 3 timmar ska vi börja med,, men han e för intresserad av sina droger tyvärr..... hm och Js ex låt inte henne hålla på lika bra sätta ned foten på en gång, för har hon börjat så kommer det bara bli värre tyvärr.... galna ex har man tyvärr erfarenhet av... hoppas allt e bra med er oxå...

2008-11-14 @ 11:31:25
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0