Hjälp! Någon?

Jag behöver hjälp!
Vad ska man köpa som present till en gubbe som fyller 45 år???
Har funderat hela veckan, men inte kommit på något bra.
Det är min pappa som har fyllt år, så jag och trollet ska dit i morgon.
Känns klent att köpa kalsonger/strumpor. men samtidigt så är det alltid väl behövligt.
kan inte komma på något annat, tror att han har det mesta.
Förslag? Någon?

Farmor ska ev med dit i morgon också,
jag blir lite orolig. eftersom Tindra går och berättar vitt och brett om att "Mamma Röker".
som jag nämnt nångång tidigare så vet farmor INTE att jag röker, och så ska det förbli.
Men vad gör man med en pratsjuk 2- åring? Nu hör man ju verkligen alla ord hon säger,
så man kan ju inte skoja bort det och hitta på att hon sa något annat :p haha, vilka problem!

Tindra har blivit så himla duktig på att prata, man hör klart och tydligt vad hon säger,
och hon säger både 4 och 5 ords meningar.  Mitt lilla älsklings troll!

Nää, nu ska jag spåna vidare på vad jag ska köpa,
har ju tills i morgon på mig!

Ha en underbar Fredag,
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0