Lördag

vilken sovmorgon jag fick idag!
Sov hos J, och jag sov ända till kl 12. kommer inte ihåg sist jag sov så länge.
hemma har jag ingen ro i kroppen. när jag tar sovmorgon hemma, så sover jag till max kl 9.
för det är så mycket som man ska och borde göra ist för att ligga och sova.
 men det var hur som hellst helt underbart!

Blir så att jag sover hos han i natt med.
Ska mysa framför Tv'n med pizza och godsaker.
Och bara umgås, J åker ju till Norge imorgon.

Saknar mitt lilla troll så mycket!
Ska fylla på telefon och ringa henne, men hon brukar inte ha tid att prata när hon är med pappa sin.
Det brukar bli "Hej mamma! Tia är med pappa. Hej då mamma!" Go rumpan min!

Nä nu ska jag ta och göra mig klar och bege mig bort till J igen,
blir bara en snabbvisit hemma. duscha och byta kläder!

Ha en underbar Lördag,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mia

Går inte Tindra på samma avdelning som min Sidney? Hmmm... ;)

2008-11-22 @ 22:26:56
URL: http://marinaevelina.blogg.se/
Postat av: En hemlig beundrare..

Du vackra kvinna, jag såg dig på ica i går ville gå fram till dej, men vågade inte och du hade en lång blond kille med dej är det J!??

2008-11-23 @ 13:03:50
Postat av: Anonym

häj,jhölh gjgkf gfjf vf xvxvxye521111d22

2008-11-28 @ 11:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0