Birsta

Det går fortfarande inte att mobilblogga!
Snart exploderar jag!


Har iaf haft en hel dag i Birsta med Carolina, trollet va också med.
Va där iaf i en 5-6 timmar. Kom hem med massor av påsar.
Fick med mig J's Visa kort, så det va ju fint av honom. Och av någon irriterande anledning så blev det avmagniserat framåt slutet.
MEN! Jag är fruktansvärt besviken på Carolina!
En endaste liten påse fick hon med sig, två om man räknar med mat kassen :p
Skärpning på torpet!

Stressade hem strax efter 18- tiden.
Tindra skulle nämligen på Cirkus med Ulf, så vi brassade hem, sprang in och tog på varma kläder.
Sen brassade vi bort till Midälva, där Ulf tog emot trollet mitt.
Själv åkte jag till mormor och morfar där sur mamma va. haha!  
Fikade och hade oss.
Så det va ju trevligt!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha sur tanten där!

2009-06-23 @ 11:50:00
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0