Gyn.

Gud vad jag va bajs nervös innan jag skulle till gyn.
Höll ju på att dö i väntrummet. Man skulle fylla i något formulär,
där frågades det om man hade nervösa problem.
Jag och Carolina kom på att jag nog skulle ha fyllt i Ja där :p
Hon som jag kom till va jätte gullig och snäll, förklarade saker och ting väldigt bra.
Men fy fan vad ont det gjorde när hon knipsade bort en liten bit från livmodern.
Hon grävde och hade sig och kände och tryckte på livmodern.
När jag blir nervös vickar jag med tår och fötter,
sköterskan som va där stog och strök mig på benet och pratade med mig hela tiden,
så det va skönt.
Så jag får se vad provresultaten visar.

Jag är såå himla glad att Carolina följde med mig,
annars hade jag nog dött!


(Just ja, Carolina! Det va vårdcentralen som ringde, surprise, svaret va positivt :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0