Inte min dag

Idag är det inte min dag!
Eller den började bra, i 1½ timme fick jag sitta i en lovely massagestol och läsa skvaller blaskor!
När 2½ timme hade gått, hade jag fått mitt hår fixat och stylat och det va jätte fint.
När jag kom ut så öste regnet ner. så Hej då min fina frisyr! Mitt hår fluffar upp sig och blir skit fult när det är regn, fukt och sånt skit.
Så jag tog en snabb tröst shopping.
Gick sen till farmor och hoppades på att farfar inte hade åkt, eftersom det regnade så mycket.
Tror han skulle på golfbanan. Men inte fanns det någon bil där eller.
Ringde runt och försökte fixa skjuts, men icke!
Så med världens jävla mensvärk, fick jag bege mig ut i regnet och ta en rask promenad hem.
Alla jävlar som kör längst efter Fridhemsgatan borde skjutas!
Jag vart nerstänk av lastbilar, bussar och bilar, och på det så va det som att nån hade slagit på en kran med regn, dessutom forsade det ifrån träden. 
Jag ser numera ut som att jag har blivit dränkt och överkörd. 
När jag väl kom hem så uppdagade jag att det fanns varken tamponger eller värktabletter!

Ibland så undrar jag verkligen vad jag har gjort för ont!
  
Så nu är det bara till att dra på sig dyng sura skor och traska vidare mot dagis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0