Lördag

Det va en lyckad kväll i lördags måste jag säga, dock inte när jag kom hem, men jag återkommer till det.
Började kvällen med Angelina och Isa hemma hos Isa, hon bjöd på jätte god mat.
Vi surrade och hade trevligt, sen begav vi oss till resten av folket hos Mattias.
Vart kubb och en massa alkohol =) Och självklart vann vi tjejer över killarna.
Senare begav vi oss till Vårbacken, jag och Sanna härjade runt en massa och hade skit  kul.
När Takida spelade stog vi längst fram och rockade loss :p
Även att vi va upp på scenen, när trubaduren sjöng, vi sjöng för Angelina som fyllde år.
Hade en super trevlig kväll måste jag säga.

Men som sagt, när jag kom hem va det inte så trevligt.
J ringde mig. Och jag har saknat honom så himla mycket, vissa gånger så mycket
så det har krypit i kroppen. jag såg verkligen fram emot söndag när han skulle komma hem.
Men det där samtalet vart som ett slag rakt i ansiktet.
Han va så fruktansvärt otrevlig och sa så mycket saker som sårade mig så fruktansvärt mycket.
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta åt allt han sa.
Hur han betedde sig och saker han sa fick mig verkligen att börja misstänka att han hade gjort något.
Men jag hoppas verkligen, så innerligt att jag har så himla fel.
Men den där magkänslan brukar inte vara fel.
Det sjukaste är att jag litade verkligen på honom, dock så sa jag inte det till honom,
men till alla runt omkring mig pratade jag vitt och brett om att hur mycket jag litade på honom.
Jag litade mer på honom när han va över 90 mil ifrån mig, än va jag gjorde med ett visst ex när han va hemma och jag och trollet va på landet.
Jag känner mig såå himla dum! När jag verkligen kände att jag kunde lita på honom!
Men som sagt jag hoppas så innerligt att jag har fel. Men däremot allt han sa till mig, det har satt sig rakt in i hjärtat!



(Bilder från Lördagen kommer vid ett senare tillfälle, har varken ork eller lust just nu)

Kommentarer
Postat av: Carro

haha jaa som fan !

2009-06-08 @ 13:03:58
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skippa honom (J)

2009-06-08 @ 14:54:48
Postat av: Mamma mia eller momma mia :)

Hej på er! Saknar er redan och längtar tills jag får se er igen:)

Puss och kram vi syns på stan!!

2009-06-08 @ 17:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0