Samsung

Jag hade glömt hur rutten jag blir i kroppen av allt som har med pepparkakor att göra,
magen står rakt ut och det kommer fruktansvärda odörer ut ifrån mig :p haha...
Tindra höll på att kräkas förut.. haha!
Hon tittade på mig och frågade vad det va som luktade, med gråten i halsen.
Jag vet inte, svarade jag.
Usch vad det luktar, jag kräks.. upprepade hon, samtidigt som hon höll för näsan.
Jag kunde inte låta bli att vika mig av skratt.
Intressant? Troligtvist inte.
Äcklig? Ja en smula :p

Dessutom har jag fortfarande problem,
eller problem, det går inte att mobilblogga
jag blir lika rasande varje gång!!
Jag har varit i kontakt med Blogg.se,
men dom ser inte ens att det har kommit mms ifrån mig.
Vaa faaan, jag har ju provat 845 ggr säkert.
Börjar funder på om det är tlf som är efterbliven.


Är det nån som har en Samsung?
Hur går det att mobilblogga med den?

Jag vill ha tillbaka min Rosa pärla!! ='(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0