Fredag

Sov på landet inatt, och gud vad jag sov.
Sååå fruktansvärt skönt, somnade strax efter 22 tiden, och klev upp vid 9.
Dock så hade jag en otroligt hemsk dröm, om allt som varit, fast helt annorlunda.
(svårt att förklara utan att skriva ner hela drömmen. Men orka!) 
så jag vaknade 00.15 och va så arg och ledsen, hade lust att ringa honom och fråga vad fan han höll på med.
Allt va så verkligt! Men jag somnade om ist.

Även att det hände en sån snuskig grej när jag va ute och rökte i morse,
när jag stog där och blossade på i lugn och ro,
så blev jag så fruktansvärt yr och svimfärdig.
Va tvungen att slänga ciggen och snabbt ta mig till sängen, varje steg kändes som mil,
det stack som nålar i hela kroppen, jag vart alldeles kallsvettig, yr, illamående
allt bara snurrade och det kändes som att jag skulle dö.
Men efter 10 min i fosterställning med ögona stängd så blev det tack och lov bättre.


Har spenderat em/kvällen hos pappa och Monica.
Pappa har fått använt musklerna iaf :p
Tindra satt i en kartong som hon sa va ett flygplan,
en kartong kommer inte upp i luften och blir ett flygplan
utan hjälp. Sååå pappa fick agera "flygplansmotor".
Och när Tindra har kommit på att en grej är rolig,
så nöjer hon sig inte med en eller 10 ggr :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0