Huvudvärk

Tindra är såå himla duktig!

Trollet vaknade strax före kl 8, jag klarade inte att kliva upp, eller öppna ögona.
Vilken sjuhelvetes huvudvärk jag har, det känns som att huvudet ska sprängas i mikroskopiska bitar. Det blixtrar för ögonen. Och jag har absolut inte en enda liten smula av värktablett hemma.
Jag kommer dö snart!
Men iaf, Tindra trollet lät mig ligga kvar i sängen tills jag tillslut klev upp vid 9.
När jag klev upp hade hon slagit på barnkanalen, gett kaninen mat och gjort iordning och dukat fram fika till sig själv. Kräm och mjölk.

Huvudet håller verkligen på att ta ihjäl mig,
jag är alldeles yr, det spänner, det pulserar,
det ilar och det känns som att nån sticker nålar i huvudet mitt.
Över hela huvudet, samtidigt!
Tror jag ska gå och se om grannen är vaken,
hon borde ju ha nå värktablett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0