OS kommentator

Igår kväll åkte mamma och hämtade Ulf på tåget,
i telefon skulle jag referera Os, när det va damernas sprint(?), nåt av heaten.
Hon tyckte att jag va så bra, så jag skulle passa som kommentator på tv eller radio.
det löd ungefär såhär: Nu står dom och ska starta, nu har dom startat.
Jag tror att sverige är där, eller njae, det kanske va ett annat land.
röd brallan leder iaf, en annan är efter, det kan vara sverige, är det sverige? jo det är sverige.
Nu är dom nånstans, det kanske är det sista, eller nä nu är dom i kurvan så dom har ett tag kvar.
Röd brallan leden, sverige efter, och 3'a är nåt land som har hel röda kläder, en annan svensk är kanske näst sist, eller sist. jag vet inte riktigt. NU är dom på sista sträckan! Eller nä, det va visst en bit kvar. 

Ungefär så lät det, och emellan åt blev jag tyst eller pratade om nåt annat,
medans mamma lite frustrerat frågade vad som hände osv ett par gånger :p
Som ni kanske förstår, och dom som känner mig vet, så är jag inte särskilt sport intresserad.


Åkte hem ifrån landet vid 17- tiden idag.






Kommentarer
Postat av: Mamma mia

Du sa "Ful" brallan leder:)

2010-02-18 @ 21:02:31
Postat av: Cicci

Haha, så kanske det va :p

2010-02-18 @ 21:53:02
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0