Ångest

Fy fan vilken äcklig jävla fetma ångest jag har!
Det går inte att beskriva, jag är så äcklad så jag kan inte sitta still.
Jag skulle kunna lägga mig ner o själv dö nu ungefär..
Dessutom ska vi ut till berga i morgon igen, vilket innebär mat igen.
Jag får panik..


Så i morgon blir det tack men nej tack till all form av mat.
Framöver också för den delen..
 
Vågen visar +2 kg. jag tror jag dör!


Det råkar inte finnas en vänlig själ som vill vara barnvakt 2-3 kvällar i veckan, när Tindra har somnat, typ 1-1½ timme??
så jag får gå ut o gå på kvällarna ist för på dagarna,
det är såå mycket skönare och man känner sig mer motiverad!

Jag måste komma igång med promenaderna igen!
Fläsket tar ju över mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0