Skolboksexempel

Jag tror att Gyn läkaren har en liten crush på mig, eller iaf där nere o inne :p haha..

När han kom och ropade in mig va han på väg att presentera sig, men mitt i namnet sitt avbröt han med,
"Men vi har ju träffats förut, jag känner nog igen dig."
Haha, kul!
Undersökningen gick bra, och han är verkligen super gullig och försiktig, det enda som är obehagligt är när han står och pratar med mig och jag ligger där uppfläkt och måste kolla på han när vi pratar. Känns ju dumt att stirra upp i taket när man pratar med nån. Haha!

Cystan hade försvunnit av sig själv, vilket va väldigt positivt!
Han tittade även så att spiralen satt rätt, och han sa även att den utsöndrades bra. (?) 
När han va klar tittade han på mig och sa med nöjd röst,
"Du är VERKLIGEN ett skolboks exempel!"

Förra gången tjatade han ju hela tiden om att jag va ett anatomiskt praktexemplar.
Vad ska man säga? Tack? Ska jag ta det som en komplimang?
Jag skrattade till och sa att det va kul att höra :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0