Arboga

Nu blir det sängen för min del!
Egentligen hade jag kunnat lagt mig samtidigt som Tindra vid 19.30 tiden.
Men då hade jag nog vaknat jätte pigg vid 5-6 tiden. det hade ju varit mindre roligt.
Åkte hem ifrån landet idag vid 18 tiden tror jag, borta bra men hemma bäst =)

Även att jag har fått ett riktigt begär efter leverpastej de senaste veckorna,
jag skulle kunna leva på det. Och i morse fikade jag hos mamma,
tekaka med ost och massa leverpastej och varm oboy
det va så ljuvligt så det går inte att beskriva.
Jag äter lätt upp en sån där grej med leverpastej.
Dock så är det väldigt vidrigt när man tänker på vad det är
gjort på.
Men det får man helt enkelt koppla bort.

Mamma sa att det kan bli så när man saknar nåt i kroppen,
och i leverpastej är det ju en massa järn.
Med mina matvanor, eller vad man ska kalla det,
så saknar jag nog allt i kroppen.
Dock så får jag i mig socker via energi dryck och cappuccino
och på det c vitamin när jag kommer ihåg det.

Nä nu har jag suttit här för länge..,
Länge leve Arboga leverpastejen, God natt! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0