Skruttan

Usch idag va det extra jobbigt att lämna skruttan på dagis,
vi satt och pratade och hade oss i bilen när hon helt plötsligt blev tyst.
Så jag frågade va det va, men inget svar.
Jag frågade om hon va ledsen, då nickade hon och tårarna kom.
Hon ville vara med mig i helgen, och inte åka till pappa.
Men jag försäkrade henne om att vi ses ju faktiskt på måndag,
men det dög inte för hon sa att hon kommer, längta efter mig heela tiden!

Go hjärtat mitt!
Men jag vet att när pappa kommer på dagis
så är han kungen i livet, och på måndag vill hon inte åka till mig
tills jag kommer på dagis då är det jag som är bäst i hela världen. =)

Men såna här dagar är det såå jobbigt att lämna henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0